Współcześnie coraz większa ilość osób zainteresowanych jest schudnięciem. Na kilka bardzo różnych sposobów mamy możliwość zrzucić zbędne kilogramy i cieszyć się zdrowym ciałem. Czasami wydaje się jednakże, że rzadkością są skuteczne diety odchudzające. Dlaczego tak jest?

 

Dietmap_artykul_nawadnianie_odczas_treningu (4)

Zacząć trzeba od tego, iż skuteczne odchudzanie powinno być zaplanowane, poprzedzone rzetelną analizą naszych możliwości, a poza tym indywidualnych możliwości. Nie wszyscy mają możliwość odchudzania się w ten właśnie sposób, każdy ma inny organizm, inne przyzwyczajenia żywieniowe i po prostu różną wagę. Odchudzanie musi to uwzględniać, powinno też zawierać informacje na temat uprawianych przez daną osobę sportów. Sama dieta bowiem nie jest wystarczająca. Skuteczne odchudzanie to także odpowiedni plan treningu i rozwoju.

Mamy więc dietę i aktywność fizyczną. To dwa filary efektywnego odchudzania. W tym artykule omówimy jeden oraz drugi aspekt, przytoczymy kilka przykładów oraz podamy informację na temat każdego z nich. Dieta odchudzająca to tak naprawdę temat rzeka. O diecie możemy mówić przez wiele godzin, podawać bardzo różne przykłady. Jest ona uzależniona choćby od kultury, w jakiej przebywają dane osoby i w jakiej się obracają. Inna dieta odchudzająca będzie w USA, Kanadzie, Kolumbii, a zupełnie inna w Arabii Saudyjskiej i Iranie. Panują tu bowiem zupełnie inne obyczaje, a także zakorzeniona jest inna tradycja. To na pewno ogromnie ciekawe i należy o tym pamiętać.

Co winno charakteryzować dobrą dietę? Mało tłuszczów, mało węglowodanów. One działają szkodliwie i tak naprawdę powodują to, iż przybieramy na wadze i nie mamy jak utrzymać atrakcyjnej sylwetki. Nawyki żywieniowe jakie mamy są również bardzo istotne, na przykład niektórzy popełniają duży błąd i często sobie podjadają. Jeżeli mamy taką dietę, to odchudzanie jest bardzo, bardzo ciężkie i musielibyśmy wykonywać bardzo dużą ilość ćwiczeń. Uprawiajmy sporty, trzymajmy się diety, zwyczajnie zbilansujmy te dwa elementy. Dieta musi zawierać produkty białkowe, dostarczające energii na długi czas, a jednocześnie które zawierają małą dawkę tłuszczy i szkodliwych substancji, elementów odżywczych. Białko występuje zarówno w różnego typu mięsie, jak także i we wszelakich odmianach warzyw, przykładowo strączkowych. Mięso kurczaka jest wskazane, jeśli nie jesteśmy wegetarianami, bo zawiera ono dużo białka. Polecamy również więcej porad dietetycznych na stronie dietetycznyzakatek.over-blog.com Niektóre mięsa, jak na przykład golonka są tłuste i należy ich unikać, bo możemy przytyć. Z kolei warzywa to na przykład brokuły czy rośliny strączkowe. Konsumpcja tego typu produktów sprawi, że przez długi czas będziemy cieszyć się dobrym samopoczuciem, takie produkty zawierają wysokiej jakości białko. Sport natomiast powinien być regularny, najlepiej w postaci długotrwałego wysiłku, który odbywamy regularnie. Życzymy powodzenia w odchudzaniu i przypominamy: właściwa dieta i sport to podstawa.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)